Úkol č. 1: Neutichající ochrana klientů, obyvatel a personálu
Přestože se epidemická situace nelepší, v Domově Jeřabina Pelhřimov si nezoufají. Situaci dle slov jeho ředitele Petra Krčála berou takovou, jaké je. Vítaný impuls přitom představovalo očkování, které proti koronaviru absolvovali všichni klienti, obyvatelé a zaměstnanci zařízení. „Zároveň neslevujeme za zavedených opatření, na která jsme si již zvykli,“ říká Petr Krčál. Jejich základ spočívá v jasně daných hygienických pravidlech či minimalizaci kontaktu. V návaznosti na to tak byly omezeny služby Denního stacionáře v Pelhřimově. „Jeho aktivity se přitom přesunuly na jednolivé adresy naší organizace, tím pádem mají klienti o náplň postaráno,“ doplňuje Krčál. Právě plánování každodenního programu s ohledem na nelehkou situaci je vedle ochrany před virovým nebezpečím stěžením úkolem. V sídle organizace se tak stále vymýšlejí nové aktivity. Jednou z posledních je například valentýnská výzdoba. „Srdíčko je pro nás v těchto dnech důležitým symbolem,“ uzavírá Krčál.
Datum poslední aktualizace: 3. 2. 2021 10:13